lørdag den 30. april 2011

Hvordan man shopper som om man er millionær......

Jeg hvem ville ikke gerne kunne gøre det! Jeg har en evne til at leve over hvad jeg har på kontoen og det er ikke altid det går så godt som præsten prædiker så får jeg en opringning eller mail fra min søster med overskriften "en træls mail" eller "Er ked af at sige det her" eller noget i den retning, men hun burde jo ikke være ked at at sige jeg altså går og bruger bankens penge!!

Efter de sidste 14 dage, hvor alting har været vendt på hovedet og mange ting er vendt og drejet i mit hoved og tunge beslutninger - og ret så nemme beslutninter også, er taget så trængte jeg nu til at der skulle bruges penge på andet end hunde og store gaver til venner og bekendte.

Jeg inviterede derfor Sidsel til Aalborg til en hel dag med shopping og hygge og det var haven der stod for skud.
Vi startede i Bilka og fik købt nogle flotte store glas vaser til gulvet som der skal store bloklys i og ud i haven og stå. Der blev handlet lidt forskellige småting vi også skulle bruge i haven, bla. fine små lanterner.

Så gik turen videre til Plantorama hvor vi nok brugte de fleste penge på en Gondol hængekøje i rød. Den ligner stort set en fatboy hængekøje men er 2000 kr billigere! Den måtte jo være i rød så den passer til havehynderne.
Dernæst en Nice Pavillon blev det også til som jeg så har bestilt på nettet og den kom desværre først i dag så den står her i stuen i 300 dele!

Der blev i løbet af dagen handlet flere småting og så var det ellers hjem og begynde at samle alt det vi havde med hjem.

Bassinet blev pustet op af Sidsel og en elektrisk pumpe og det blev hurtigt taget i brug af hundene, dvs, det var hurtigt Boddy mente det var hans alene og indtog hele bassinet!



Så gik Sidsel igang med hængekøjen og så meget koncentreret ud. Dog fik vi lige en lille pause og køretur da vi måtte ud til mine forældre og få fat i en "svensknøgle" for min "værktøjskasse" indeholder en hammer og 2 skruetrækkere!


Så var der trods alt også tid til at nyde det bagefter og der mente hundene også de skulle være med.


Alt i alt en herlig dag i godt selskab med en god veninde som altid gerne hjælper hvor der er behov for det og gud hvor vi kan grine sammen.

Meeen Sidsel trods alt det handleri så glemte jeg alligevel at få CD'en med Adele med mig hjem så nu er den bestilt på nettet;o)

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar