onsdag den 20. april 2011

Dialyse

Jeg er jo startet i hæmodialyse igen i august 2010 og nu er jeg så nået dertil hvor jeg endelig har fået det hjem. Det fik jeg i februar 2011 og har nu kørt små 2 måneder herhjemme.

Jeg havde store startvanskeligheder med at kunne stikke i den nye shunt og derfor blev hjemsendelsen fremad skudt med 2-3 måneder så i I starten så min startbakke således ud:

Der er dog løbet meget vand i åen siden og man er blevet noget mere prof og den ser nu sådan ud

Jeg er endda så meget prof så jeg kan trække begge nåle ud af armen når jeg er lukket så jeg er fri for at sidde og holde på hvert hul i 5 min.

Her er nålene så sat i shunten.



Det er sådan jeg skal køre om natten og i 6-7 timer. Jeg har stadig problemer med at sove med det endnu, men er jeg træt nok får jeg dog et par timer. Jeg er dog mest nattemenneske og kræver ikke meget søvn så indtil videre får jeg tiden tjl at gå med at lave hjemmeside, spille spil på nettet, hygge med lidt lækkert at spise og drikke, se tv og diverse andre småting.

Vil man læse mere om mig og min sygdom så kan man det på hjemmesiden www,pomser,dk

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar