onsdag den 27. april 2011

For lækker til love - nooooot!

Ja jeg må da indrømme jeg nu efter 47 år endelig er klar over hvorfor jeg er alene! Jow jeg er simpelthen for lækker til love.............. Hmmmm øøøøh nå nej det er vist ikke lige grunden, men det lyder da fornemt at kunne sige det?

Ja jeg ser udsendelsen "for lækker til love" på TV3 puls tirsdag aften og onsdag aften kl. 20 på TV3. Jeg kan lige så godt sige her og nu - og er heller ikke flov over det, men Gustav er simpelthen guld værd for det program! Hans citat "Altsååå kunne jeg dele mig selv ville jeg gøre det" må være århundredes bedste citat. Jeg ser programmet ene og alene pga ham og ingen andre!

Nej for hvis Gustav ikke havde været med så skulle programmet havde heddet "Jeg er alt for meget egoist til at finde love"!! Jeg mener et godt udseende rækker ikke langt når man kan lugte lort når de åbner munden! Ja for det er lort der kommer ud og man kan da også være sikker på det ikke er deres IQ der trykker nogen steder for de har endnu ikke fattet at grunden til de stadig er alene er nu nok fordi dem de kigger efter er alt for kloge til at bruge tid på egocentrerede dumsmarte dukker som dem!

Christina VÅGN OP og lugt til virkeligheden! Find Chano og tag hinanden i hånden og sæt jer i sofaen derhjemme og ros hinandens udseende og sid og smil stupidt til hinanden for nogen dybdegående samtale tror jeg ikke på nogen af jer kan føre! I passer godt sammen, men sørg for guds skyld for at købe et hus der er stort nok til jeres egoer og med masser af spejle og badeværelser så I ikke kommer op at slåes om disse ting!

Det er folk som jer der gør vi andre er superglade for vores udseende så vi er fri for at skulle risikere at ende op med at vågne en morgen og vende os om og få øje på en af jer og høre ordene "går du først på badeværelset for jeg skal bruge 5 timer" og man opdager man er en fattig stakkel pga alle ens penge er gået til hårprodukter og spraytan ture!

Gustav du skal nok finde en fyr en dag for du er nu en tur i Jylland og herovre har vi begge ben på jorden og hovedet skruet rigtigt på. Det vil du finde ud af og så håber jeg ikke det er for sent for dig.

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar