mandag den 25. april 2011

Udenfor målgruppen!

Jeg har tilmeldt mig en "gruppe" hvor man engang imellem får en mail med en undersøgelse man skal besvare. Noget lignende en Gallup undersøgelse. Det varer mellem 5 og op til 30 min. og besvare - stod der i informationen.

Dette har jeg været medlem af i snart 4-5 år og der kommer jævnligt mail med disse gallup undersøgelser.

Man starter som regel med ens køn, alder og så er der som regel ens indtægt de vil have oplyst.

Nu er det så jeg sidder og tænker hvor i systemet og verden jeg mon hører til for i disse 4-5 år er jeg aldrig nået længere end til spørgsmål 4-5 stykker så kommer teksten "Desværre du er ikke indenfor den målgruppe vi har brug for"!!!!!

Kan det passe at ingen har kunnet bruge mine meninger i disse undersøgelser igennem så lang tid!!

Det kan godt få en til at føle sig lidt smidt ud af samfundet, men på den anden side hvad bruger de disse undersøgelser til!
Jeg mener hvis det er for at samfundet skal køre på bedst vis så er jeg da ked af at skulle oplyse dem om at det ikke virker! Måske de alligevel skulle prøve at åbne op for "min målgruppe" for så kan det jo være skuden vender!

Hvis det er for at kunne sælge mere skyllemiddel af et mærke eller chokolade af et andet mærke så er jeg nok alligevel glad for jeg ikke er målgruppen for jeg vasker ikke hver dag og chokolade er jeg ligeglad med hvad mærke det er bare det er lyst!

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar