lørdag den 23. april 2011

Så er det lørdag

Nu er det så lørdag! Vågnede med kvalme, hovedpine og en følelse af jeg burde være død! Det hjælper ikke noget at putte sig under dynen igen for der var lige 3 hunde der krævede at komme ud en tur og det kom de da også, mens mor forsøgte at holde sig oprejst så længe til de kom ind igen!

Ind i seng igen og der blev jeg et stykke tid indtil det jo heller ikke var særlig spændende mere og man jo synes der skulle ske et eller andet.

Det er ikke blevet til meget, andet end en tur til Bageren da vi får besøg i morgen af et vennepar vi har haft i mange år, men som har været lidt så som så med at se og mødes med i alt det her hundehalløj. Nu skal det så endelig være, de skal ud og se den nye bolig.

Så blev man da alligevel glad og fik ens dag reddet da man åbner sin mail og der ligger en mail vedhæftet nedenstående billede


Det er sendt fra Pia Jensen kennel Qupios som også har lavet vores fine banner her til bloggen. Pia er samme person jeg har skrevet om på siden "om mig" jeg havde katte fra. Pia er i dag opdrætter af mops og laver de flotteste grafik kort m.v.
Vi takker hende mange gange for alt det hun laver for os, det er bare super flotte ting og vi er heldige vi kender en der kan sådanne ting når man selv er et fjols til sådan noget;o)

Nu vil jeg så forsøge at sove en times tid inden jeg forhåbentlig har fysik nok til at putte en kylling i ovnen uden at kaste op over det! Det burde være muligt da jeg skal forsøge at lave reklamen efter med "Juicy chicken" hvor man bare skal kyle kylling i en stegepose med dertilhørende krydderi og det burde være en nem sag - tror jeg! Så skal kartoffelsalaten også laves så det er jo en helt anden sag vi snakker om, men sulten melder sig jo vel og så er det træls man ikke har gidet gøre sig de få anstrengelser,

God påske lørdag

Charlotte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar